Vier de zomer mee in de pastorietuin in Borne
📅 Zondag 28 juni
🕤 09.30 uur
📍 Pastorietuin St. Stephanuskerk, Borne
Vlak voor de zomervakantie komen we samen voor een sfeervolle woord- en communieviering in de open lucht. Voorganger is Laurens van Urk en de muzikale begeleiding wordt verzorgd door ConBrio.
Midden in het groen van de pastorietuin staan we stil bij het begin van de zomer en ontmoeten we elkaar in een ontspannen en inspirerende sfeer.
☕ Na afloop bent u van harte welkom voor koffie, thee en iets lekkers. Een mooi moment om elkaar te ontmoeten, bij te praten en samen te genieten van een zomerse zondagmorgen.
🌦️ We hopen natuurlijk op prachtig zomerweer. Mocht het weer tegenvallen, dan verplaatsen we de viering naar de Stefans-Hof.
Van harte welkom! Neem gerust familie, vrienden of buren mee. Iedereen is welkom. 🌻
